CERTIFICAT DE URBANISM Nr. 1544 din 22.08.2023
În scopul: - construire complex agroalimentar (corp administrativ P+1 propus, 2 hale cu destinatie comerciala P, hala cu destinatie comerciala P+1-propusa, 4 hale cu destinatia comerciala P-propuse, platforma betonata propusa si imprejmuire teren
- S-a indreptat eroarea materiala -aviz MApN 22.08.2023.
Ca urmare a Cererii adresate de (1) COMPLEX GLORIA RESIDENCE S.R.L. REPREZENTATA PRIN ION ILIE ALIN
cu domiciliul (2) în judeţul , , satul , sectorul , cod poştal , , nr. , bl.  , sc. , et. , ap. , telefon/fax , e-mail înregistrată la nr. 273514  din  10/08/2023
pentru imobilul teren si/sau constructii situat în judeţul Dolj , Municipiul Craiova, satul - sector - cod poştal -, Bulevardul Nicolae Romanescu, nr. 220, bl. -, sc. -, et. -, ap.-, sau identificat prin (3) plan de situaţie, număr cadastral: 49906
în temeiul reglementărilor Documentaţiei de urbanism nr.- faza P.U.Z. , aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean/Local Craiova
nr. 377/2023
în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicata, cu modificările si completările ulterioare,
1. REGIMUL JURIDIC Teren intravilan proprietate privata a numitei COMPLEX GLORIA RESIDENCE S.R.L. - conform extras C.F. nr. 249906/26.07.2023.
2. REGIMUL ECONOMIC Folosinta actuală a terenului - arabil
Destinaţia după P.U.Z. - zona mixta de locuinte colective si spatii comerciale/servicii
Suprafata terenului - 18226,00 mp din acte si din masuratorri
FP-39-04, ver05 |
3. REGIMUL TEHNIC Conform P.U.Z. aprobat cu H.C.L. nr. 377/2023 - U.T.R. LcI-IS, imobilul este situat în zona mixta de locuinte colective si spatii comerciale/servicii cu regim maxim de inaltime Rh max. admis S+P+11-43 m, cu P.O.T. max. admis = 35% si C.U.T. max. admis = 4 si cu retrageri de min. 15,00 ml pentru constructii și de min. 11,50 ml pentru împrejmuire din axul Bulevardului Nicolae Romanesu conform P.U.Z. Se solicita construire complex agroalimentar (corp administrativ P+1 propusa, 2 hale cu destinatie comerciala P, hala cu destinatie comerciala P+1-propusa, 4 hale cu destinatia comerciala P-propuse, platforma betonata propusa si imprejmuire teren cu POT propus = 14,01% si C.U.T propus= 0,15.
CONDITII: Se va prezenta situatia existenta si propusa pe suport topo vizat de O.C.P.I. cu pozitionarea constructiilor invecinate, functiunea, regimul de inaltime al acestora, distantele de la acestea la limita de proprietate; Se va respecta retragerea de min. 15,00 ml pentru constructii și de min. 11,50 ml pentru împrejmuire din axul Bulevardului Nicolae Romanesu conform P.U.Z. Imprejmuirea se va realiza din materiale opace, asig. protectiei vizuale, transparente, decorative sau gard viu, necesare delimitarii; funct. complementare: locuinte colective, birouri, servicii, comert, sedii firme, farmacii, policlinici centre medicale, gradinite, sccoala primara, after school, sedii firme, supermarket, restaurante-alimentatie publica, locuri de joaca, spatii recreere, mobilier urban, accese pietonale/carosabile, parcaje la nivelul solului si la subsol, retele tehnico-edilitare si c-tii aferente. Situatia existenta si propusa pe releveu cadastral vizat de O.C.P.I.; Respectarea prevederilor Codului Civil pe limita de proprietate privind picatura la streasina și servitutea de vedere; Scurgerea apelor pluviale se va face in incinta proprietatii; Se vor amenaja spații verzi si plantate in conformitate cu prevederile R.G.U. nr. 525/1996 atat la nivelul solului cat si pe verticala (pe inaltimea cladirii exemplu jardiniere, ornamente fatada); Se vor asigura locuri de parcare conform RLU aprobat cu HCL 489/2021 si respectarea NP 24/1997 normativ pentru proiectarea si executia parcajelor pentru autoturisme-potrivit functiunii; Acordul autentificat al vecinilor direct afectati pentru construire la distanta mai mica de 60 cm fata de limita de proprietate conform Codului Civil, inclusiv pentru realizare finisaje exterioare; Bransamentele/racordurile la utilitati se vor realiza conform art. 11, alin.7) litera e, din Legea nr. 50/1991 cu modificarile si completarile ulterioare, in baza acordului/ autorizatiei administratorului drumului. In conditiile in care solutia tehnica pentru imprejmuire necesita finisaje exterioare se va prezenta acordul autentificat al vecinilor afectati. Pe planul de situatie se va marca si cota imprejmuirea, iar in memoriu si pe cerere se va preciza lungimea, respectând cond. de retrageri. Se poate construi doar in baza avizelor favorabile al detinatorilor de retele si cu respectarea conditiilor din acestea. Prezentati: Titlul de proprietate în copie conformă cu originalul; Incheiere de intabulare; Fisa bunului imobil; Extras de C.F.; C.N.S.; Referatele de verificare a proiectului la exigentele stabilite de proiectant, intocmite de specialisti autorizati; Se vor respecta dispozitiile art. 14,15 si 17 din Legea nr. 372/2005 modificata.
Situatia existenta si propusa simulare foto.
Prezentul certificat de urbanism poate fi utilizat în scopul declarat(4) pentru - construire complex agroalimentar (corp administrativ P+1 propus, 2 hale cu destinatie comerciala P, hala cu destinatie comerciala P+1-propusa, 4 hale cu destinatia comerciala P-propuse, platforma betonata propusa si imprejmuire teren - S-a indreptat eroarea materiala -aviz MApN 22.08.2023.
4) Scopul emiterii certificatului de urbanism conform precizării solicitantului, formulată în cerere.
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii |
4.OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM: În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii - de construire/de desfiinţare - solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
Agentia pentru Protecția Mediului Dolj. Adresa: str. Petru Rares, nr.1
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorialã de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea / neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului. În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea Certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente. În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice. În aceste condiţii:
După primirea prezentului Certificat de urbanism, Titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. În urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului. |
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii. |
În situaţia în care, după emiterea Certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente. |
5. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFINŢARE va fi însoţită de următoarele documente: a) certificatul de urbanism b) dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
c) documentaţia tehnică - D.T., după caz:
[ x ] D.T.A.C. | [ x ] D.T.O.E. | |
 |  |  |
|
d) avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism: d.1. avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
 |  | Alte avize/acorduri: |
[ x ] alimentare cu apă- Compania de Apa Oltenia | [ x ] gaze naturale- ENGIE - Distrigaz Sud Retele | |
[ x ] canalizare- Compania de Apa Oltenia | [ x ] telefonizare- Orange Romania Cominications SA | |
[ x ] alimentare cu energie electrica- CEZ - Distributie Energie Oltenia | [ x ] salubritate- SC Iridex Group Salubritate SRL | |
| | |
| [ x ] Politia Rutiera | |
| | |
| | |
d. 2.avize şi acorduri privind:
[ x ] securitatea la incendiu | | [ x ] sanatatea populatiei | |
|